воскресенье, 16 февраля 2014 г.

VII დღე
  • გავიხსენეთ პორთფოლიოს ჩეკლისთის საშუალებით რა უნდა გვქონდეს საბოლოოდ . მნიშვნელოვანია პროცედურების დაწერისას პორთლოოს რუბრიკის კრიტერიუმები, რომ შეგვეფასებინა სრულყოფა. 
  • გავეცანით მრავალმხრივი ინტელექტის გარდნერის თეორას, გავეცანით მოსწავლეების დიფერენცირებას , ამისტვის შეფასების ფორმას. 
  • შევქმენი თმოსწავლეთა თვითშეფასების ფორმა
  • შევქმენით მოსწავლეთათვის დამხმარე ხარაჩო "სკაფოლდინგი"



Комментариев нет:

Отправить комментарий